Deze foto;
Een groep verkeerssurveillanten van de AVD gaat op de kiek. Op de basis in Driebergen.
Op de bovenste rij zien we van links naar rechts : Ab Folgerts, Willem van Ballegooijen, Rein Walraven, Jacques van Bennekom, Frans Apotheker, Grote Gerrit van den Brink, ?, Henk van Tuyl, Jan van Beusekom, Evert Philips, Jan Plasmans (met hand op kofferdeksel), de linker staande man is Jelles Bode, Jos Kroes.
Onderste rij van links naar rechts : Aris van Asch, Sikko de Vries, Rob van Rees, Marten Maring, Nico de Groot, Nico Bloemendal.
Naast de Porsche 356 zien we tevens een Porsche van een nieuwer type, 912 targa, met kenteken 15-40-GU en roepnummer Alex 1264.
Dit type voertuig (technische gegevens);
4-cilinder Porsche 356 cabrio. Porsche produceerde tussen 1948 en 1965 totaal 76.302 exemplaren in diverse uitvoeringen en motorvarianten. De sectie bijzondere verkeerstaken (SBV) en later de Algemene Verkeersdienst (AVD) reed met twee modellen: de 356b en 356c. Het B-model met een 1.582 CC (“1.6 liter”) motorblok leverde 60 PK en had een topsnelheid van 155 kilometer per uur.
Later reed de dienst ook de 356C met eenzelfde motorinhoud (1.582 CC / “1.6 liter”). Deze had een vermogen van 95 PK en een topsnelheid van 175 kilometer per uur. Het C-model sprintte in 11.9 seconden van 0-100 kilometer per uur. In 1967 liet AVD-commandant Kees Vogel deze Porsches voorzien van oranje bestickering. De dienst reed 42 Porsches van het type 356 cabrio.