Deze foto;
Er is iets gebeurd, of er zijn wegwerkzaamheden gaande. Wie zal het zeggen. De locatie is de brug over het spoor bij Beesd (de toenmalige A26, de huidige A2). De linker rijstrook afgezet. Let op de manier waarop: het lijkt wel of dat met een soorten tonnen is gebeurd. De verkeerssurveillant staat aan de veilige kant van het voertuig en is via de mobilofoon in contact met de Alex in Den Haag.
Dit type voertuig (technische gegevens);
4-cilinder Porsche 356 cabrio. Porsche produceerde tussen 1948 en 1965 totaal 76.302 exemplaren in diverse uitvoeringen en motorvarianten. De sectie bijzondere verkeerstaken (SBV) en later de Algemene Verkeersdienst (AVD) reed met twee modellen: de 356b en 356c. Het B-model met een 1.582 CC (“1.6 liter”) motorblok leverde 60 PK en had een topsnelheid van 155 kilometer per uur.
Later reed de dienst ook de 356C met eenzelfde motorinhoud (1.582 CC / “1.6 liter”). Deze had een vermogen van 95 PK en een topsnelheid van 175 kilometer per uur. Het C-model sprintte in 11.8 seconden van 0-100 kilometer per uur. In 1967 liet AVD-commandant Kees Vogel deze Porsches voorzien van oranje bestickering. De dienst reed 42 Porsches van het type 356 cabrio.